preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-upisi


Klik na sliku
- sve važno na jednom mjestu

Moja struka
- budućnost u mojim rukama

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 2248
Ovaj tjedan: 480
Danas: 3
EKOLOŠKE PORUKE
ŠKOLI ZA ROĐENDAN
NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

RASPORED ZVONJENJA

 
  Raspored zvonjenja
   kad smo u 1 smjeni

 

VIJESTI

Dan planeta Zemlje

 U 8.a i 6.a odjelu obilježili smo razgovorom i diskusijom na temu Održivi razvoj. Termin se koristi od osamdesetih godina 20.st. i ukazuje na povezanost razvoja gospodarstva i zaštite okoliša. Učenici su  dobili članke iz publikacije Održiva potrošnja i proizvodnja (UNEP,2004) sa obrađenim temama kao što su: ekološki dizajn, promidžba i komunikacija, nikt-ov i, energija i tekstilni proizvodi. Nakon upoznavanja sa problematikom kroz tekst i sliku, uslijedio je razgovor, iznošenje iskustava, svojih stavova i vlastitog ponašanja u pojedinim konkretnim situacijama. Iznosili su moguće utjecaje na okoliš, ali i rješenja, što bi kao pojedinci trebali učiniti da se ti utjecaji ublaže. Jer sva potrošačka dobra, čak i ona „zelena“, imaju nepovoljne posljedice za okoliš.

(Otvorite više i pročitajte daljnji tekst.)

Dragica Terzić

  


 


Spoznali smo da i pamučna majica koju nose pri svom nastanku ima negativan  učinak na okoliš kroz potrošnju energije i vode, onečišćivanje vode i zraka, upotrebu pesticida i umjetnih bojila te deterdženata i na kraju kao otpad.  I da je proizvodnja  pamuka utjecala na isušivanje Aralskog jezera. Zaključili da smo pod utjecajem neetičnog oglašavanja, čije je jedino načelo profitabilnost, postali neumjerni potrošači. Takva sklonost pridonosi neumjernom iscrpljivanju prirodnih dobara, povećanju onečišćenja vode i zraka, izumiranju biljnih  i životinjskih vrsta te gomilanju otpada. Upoznali se s pojmom „ekološko pranje“ i složili da takve promidžbene poruke kojima se namjerno vara javnost, treba zabraniti. U cilju održivog razvoja  trebalo bi ograničavati i uporabu tiskanog promidžbenog materijala, onog koji nam stavljaju u poštanske sandučiće. Opravdali smo potrebu za sve bržom i moćnijom računalnom opremom, mobitelima ali se suočili i s posljedicama. Na svakom stupnju njihove proizvodnje- od pribavljanja i obrade sirovina preko sklapanja komponenata do njihova uništavanja ili recikliranja materijala onečišćuje se okoliš i troši energija. No s druge strane, velika je uloga NIKT-ova u održivu razvitku što je definirano kao „virtualna ekologija“ (syberecology).

[Slikovni rezultat za reciklaža mobitela] Na kraju smo bar malo postali svjesniji važnosti ovog Programa Ujedinjenih naroda za okoliš koji nas poučava kako možemo poboljšati kvalitetu svog života ne ugrožavajući kvalitetu budućih generacija. I potaknuti na daljnja istraživanja i razmjenu iskustava putem Interneta.( www.unep.org).



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sabina Curić   datum: 1. 5. 2016.

KALENDAR 2023./24.


Povećati klikom na sliku


90. godišnjica

uradak informatičara pod
mentorstvom učiteljice S. Curić


Stari most (1934.- 2024.)
 - simbol grada - pročitajte 


Raspored zvonjenja

e - Dnevnik

NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija





Potvrde o statusu učenika


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


Udžbenici 2023./24.

 .


 

 


NACIONALNI ISPITI
Jesu li potrebni NACIONALNI ISPITI?





CJELODNEVNA NAST.
Želite li cjelodnevnu nastavu?
(BEZ DOMAĆIH ZADAĆA)





Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


Školski list


CODE WEEK EU


UPISI u SŠ

e-Usmjeravanje


CodeWeek 2023.


ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


DABAR (Bebras)

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 


Dabar je izazov!

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

 
UPUTE pred natjecanje
                     

VREMENIK  INFORMACIJE  

 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
Rezultati 2021.
Rezultati 2023.


ICDL


BOŽIĆ i NOVA GODINA

        Božićni  sajmovi 
     
 Sajam 2023.
2023. - fotografije sa sajma
Sajmovi: 2009. 2010. 2011. 2012.


 U to vrijeme godišta


   A.Dedić:Sretna Nova godina       


DAN GRADA


PREPORUKE

od MZO-a za šk.g. 2021./22.  


Preporuke
 


KUTAK ZA UČENJE - EU platforma

       EU platforma


OBOJI SVIJET


EU CODE WEEK

 


Kliknite na poveznicu
Poveznica na vijest

 


U SLUČAJU POTRESA


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Portal za škole


KURIKULUMI


EDUTORIJ

DELTA


PRIJEDLOZI

PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


Škola za život


 


DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







e-labaratorij


KVIZOTRES


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





SELFIE


BUDI_ODGOVORAN

Kako su naša djeca
i gdje potražiti pomoć? - letak


SPOTOVI

  
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)

  

Snješkići: Najljepše doba godine

  
     Snješkići: Moja škola


Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)


Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)

 


PROMETNA UČILICA


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

ZA RODITELJE

   


 


MOJ GRAD SISAK


OPREZ!!


O školi i učenicima

  
 Svašta radimo, puno znamo


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Tražilica

SKOK U ZNANOST


Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


Oglasna ploča

EKOKODEKS


PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


Ukrajinski đaci

 

etwinning - sve 

englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike

kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism 
na hrvatskom jeziku 

 





preskoči na navigaciju