preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-upisi


Klik na sliku
- sve važno na 1 mjestu

Moja struka
- budućnost je u mojim rukama

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 1
Ovaj tjedan: 1087
Danas: 1
EKOLOŠKE PORUKE
ŠKOLI ZA ROĐENDAN
NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

RASPORED ZVONJENJA

 
  Raspored zvonjenja
   kad smo u 1 smjeni

 

Prijedlozi, ideje, savjeti, upute, novosti

Međunarodni dan animiranog filma

 

U ponedjeljak, 28. listopada 2024. u školskoj knjižnici obilježen je Međunarodni dan animiranog filma. Dan se obilježava u čast francuskog izumitelja Émilea Reynauda, koji je upravo na taj dan 1892. godine prikazao prvi animirani film Pauvre Pierrot.

Učenici 2.a i 2.b razreda naučili su razliku između animiranog i crtanog filma uz pomoć brojnih ulomaka njima poznatih filmova. Također, upoznali su se i s tehnikama izrade i snimanja animiranih i crtanih filmova, a zatim su pogledali i nekoliko crtanih filmova ekološke tematike, koji su ih se jako dojmili.

 

Hrvoje Sarkotić

  :: opširnije :: 


objavio: Hrvoje Sarkotić  datum: 30. 10. 2024. 14:07

Europski dan jezika 2024.

U četvrtak, 26. 9. u našoj je školi obilježen Europski dan jezika koji je prvi put predstavljen 2001. godine incijativom Vijeća Europe. Glavni su ciljevi:

  • upozoriti građanstvo na važnost učenja jezika i poticati učenje većega broja jezika da bi se povećala višejezičnost i razumijevanje različitih kultura;
  • promicati bogatu jezičnu i kulturnu raznolikost Europe;
  • poticati cjeloživotno učenje jezika u školi i izvan nje.

Pojedini učenici 7.a, 7.b i 6.a istražili su zanimljivosti o najvećim europskim jezicima te su rezultate predstavili učenicima 4.a, a zatim su se svi zajedno na primjeru češkog jezika upoznali s pojmom i primjerima lažnih prijatelja u slavenskim jezicima. Rezultate njihova rada možete pogledati na plakatima koji su izloženi ispred školske knjižnice.

 

Hrvoje Sarkotić

  :: opširnije :: 


objavio: Hrvoje Sarkotić  datum: 27. 9. 2024. 12:25

Čitanje ne poznaje granice

U petak, 20. 9. našu školu posjetili su gosti iz OŠ Janka Padežnika iz Maribora. Učenici i njihove knjižničarke naši su partneri u međunarodnom projektu Čitanje ne poznaje granice / Branje ne poznaje meja.

Ovo je bio njihov prvi posjet Sisku. Na početku programa posjetili su Gradsku galeriju Striegl u sklopu Holandske kuće i sudjelovali na radionici gđe. Alme Trauber Zlovolić na kojoj su saznali tko je bio Slavo Striegl te su izrađivali kolaže s porukama zašto je važno brinuti se o životinjama.

U nastavku programa u školi pogledali su dramsku predstavu “Muka po bajkama” prema tekstu Kristine Barić i lutkarsku predstavu “Kraljevski postolar” prema tekstu Ane Pongrašić Đokić. Također, zajedno s učenicima 3.b sudjelovali su u napetoj igri Mlatilice i na zvučnoj radionici u knjižnici.

Nakon programa gosti su se puni dojmova vratili u Maribor, a mi se veselimo daljnjoj suradnji u sklopu projekta.

 

Hrvoje Sarkotić

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 24. 9. 2024. 12:55

Češka uskršnja tradicija u OŠ 22. lipnja

     U ponedjeljak, 3. 4. 2023. nastavu češkog jezika i kulture posjetili su učitelji iz Češke, Ilona Kirchnerová i Martin Vojtěch. Učiteljica Ilona upoznala je učenike s češkim uskršnjim običajima i tradicionalnom uskršnjom kuhinjom, a učitelj Martin im je pokazao kako se izrađuje pomlázka, šiba od vrbova pruća, kojom mladići u Češkoj na Uskršnji ponedjeljak love i “šibaju” djevojke kako bi se pomladile i cijelu godinu bile zdrave i snažne. Pomlázka se zatim ukrašava s onoliko raznobojnih vrpci koliko je djevojaka ulovio mladić sa svojom šibom. Učenici su s oduševljenjem samostalno izrađivali pomlázke te se vratili kućama svaki sa svojom uskršnjom pomlázkom.

Hrvoje Sarkotić

  :: opširnije :: 


objavio: Sabina Curić  datum: 6. 4. 2023. 11:45

Poveznica između šuma i vode

Informatičari prijatelji prirode istraživali su koja je veza između šuma i vode. Uz pomoć učiteljice Sabine Curić i knjižničarke Jasne Bošković saznali su da vode ćesto ovise o šumama.
 
 
Pripremili su i materijale za pano ispred školske knjižnice povodom Svjetskog dana šuma i Svjetskog dana voda.
 
 
Jasna Bošković i Sabina Curić
  :: opširnije :: 


objavio: Sabina Curić  datum: 20. 3. 2023. 18:18
» Arhiva naših vijesti    
 


Knjižnica

                  ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 Suvremena je školska knjižnica  informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao  izvor informacija  i znanja prvenstveno namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovite nastave, ali je potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnog i slobodnog vremena.Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija. Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje.

  Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim  ciljevima i zadatcima nastavnog plana  i programa škole.   

             

  Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu djelatnost, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.     

   U današnjem društvu informacijska pismenost je jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće.Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, nego i onih posredovanih suvremenom tehnologijom.

  Upravo u osposobljavanju korištenja tog oblika pismenosti  školska knjižnica dobiva veću ulogu, jer poučava učenike samostalnom projektno-istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju i vrednovanju i primjeni informacija.

    Školska knjižnica je mjesto gdje se učenik uvodi u svijet knjige i čitanja. Čitanjem on otkriva raznoliki svijet literature.Pri tome tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog postaju bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja.Zadaća je školskog knjižničara stvoriti od učenika čitatelja koji će s oduševljenjem i radošću osjetiti književno djelo.

  Samostalnost  u  uporabi različitih izvora informacija i znanja očituje se u snalaženju u svim knjižnicama, služenju njihovom građom,poučavanje klasifikacijskih načela, uporaba raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke, i drugih izvora bez kojih nema suvremenog i svrsishodnoga cjeloživotnog učenja.

 

Timskim radom školskog knjižničara  i učitelja omogućuje se međusobno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja iz područja informacijske i čitalačke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarivanju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika.Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima  ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadaćama i ciljevima.

Aktivnosti školske knjižnice u korelacijskom pristupu prema drugim predmetima odnose se na sljedeće:

*sudjelovanje u zajedničkom planiranju   
*realizacija nastavnog sata sa zadanom temom
*izradu referata ili uradaka na zadanu temu
*provođenje projekta
*uvodne satove iz pojednih predmeta, tema ili cjelina
*organiziranje predavanja i radionica za učenike, učitelje, roditelje..
*prezentacija projekta

Aktivnosti pri realizaciji programa mogu se provoditi u različitim oblicima:

*radionica za interesnu skupinu učenika
*radionica za učenike pojedinih razrednih odjela
*radionica za učenike s posebnim potrebama
*nastavni dan u školskoj knjižnici
*književni susreti – predstavljanje knjiga
*izložbe
*obilježavanje obljetnica pisaca i poznatih ljudi
*izrada  biltena,preporučenih popisa literature i dr.izvora
*pokretanje projekta koji timski okupljaju učenike i učitelje

 

  Nezaobilazna je uloga školske knjižnice          (klikom na sliku pokreni film)
promicanju prava djeteta koja proizlaze iz temeljnoga prava svakog čovjeka da se optimalno razvije na osnovi svojih sposobnosti intelektualno-emocionalnih potencijala.
   Takav će učenik moći dosegnuti optimalni i željeni stupanj obrazovanja, pridonijeti svojoj društvenoj sredini, aktivno se uključiti
u cijelo društvo, znati se oduprijeti životnim nedaćama te biti sposoban prihvatiti raznovrsnost kultura i stilove življenja, sa znatiželjom usvajati nova znanja potrebna za prilagođavanje u svim životnim situacijama.

  

Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pronalaženje informacija.Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice, učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.

   Navedeni čimbenici omogućit će učenicima da postanu svjesni vlastitih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.

   

   Ciljevi djelatnosti školske knjižnice su:

*privikavati učenike na knjižnični prostor i ozračje,
*zauzimanje pozitivnog stava o knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj građi,
*o razvijanju čitateljske i druge sposobnosti i vještine učenika ( komunikacijske, informacijske, istraživačke …)
*osposobiti učenike za korištenje izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici,
*upoznati učenike sa primarnim i sekundarnim izvorima informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
*da učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica,
*da učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, bilješka i sažetak za potrebe problemsko - istraživačkoga i projektnog rada,
*da učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi. 

   

   KNJIŽNI FOND

  Knjižni fond je osnova svake knjižnice. Izbor knjiga i ostale knjižnične građe uvjetovan je zadacima knjižnice. Knjižni fond razdijeljen je na učenički i nastavnički fond.

     Stanje knjižnog fonda na dan  01.01.2013.

     Učenički fond:      4.723 svezaka
     Nastavnički fond:  1.719 svezaka
             Ukupno:        6.442 svezaka

     Neknjižni fond (audio–vizualna građa): 195 bibliotečnih jedinica
     U školskoj knjižnici učenici mogu pročitati sljedeće časopise
         Radost, Smib, Modra lasta, Prvi izbor,MAK, Drvo znanja,
         National geographic junior, Drvo znanja, ABC tehniku,
         Priroda, Meridijani, UNAterra, Atelje i Unikat .

   AKTIVNOSTI 

Osim posuđivanja knjiga u školskoj knjižnici održavaju se satovi lektire,izložbe,natjecanja,predstavljanja knjiga,književni susreti, kvizovi itd…
Ove godine knjižnica je napravila dva projekta o pravima djeteta i pismenosti hrvatskog jezika.

   RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:

Školska knjižnica otvorena je za korisnike svaki radni dan 
      od
 8,00 do 14,00 sati u jutarnjoj smjeni ili
      od 13,00 do 19,00 sati u popodnevnoj smjeni.

  Provjerite svoje znanje na portalu Hrvatski jezik.




Raspored zvonjenja

90. godišnjica

uradak informatičara
mentorice učiteljice S. Curić


Stari most (1934.- 2024.)
 - simbol grada - pročitajte 


Roko, 1.b (šk.god. 2023./24.)


KALENDAR 2024./25.


Povećati klikom na sliku


e - Dnevnik

NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija






NOVO!!!!!

POTVRDE o
statusu učenika
- dokument - ovdje 

ili UPUTE - ovdje


UPISI u SŠ


UPUTE za učenike

Važni DATUMI


DAN GRADA

K. Knežević i I. Žužić


MOJ GRAD SISAK


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


Udžbenici 2023./24.

 .


Office 365

 


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


 

 


NACIONALNI ISPITI
Jesu li potrebni NACIONALNI ISPITI?





CJELODNEVNA NAST.
Želite li cjelodnevnu nastavu?
(BEZ DOMAĆIH ZADAĆA)





ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


Školski list


CODE WEEK EU


CodeWeek 2023.


BOŽIĆ i NOVA GODINA

        Božićni  sajmovi 
     
 Sajam 2023.
2023. - fotografije sa sajma
Sajmovi: 2009. 2010. 2011. 2012.


 U to vrijeme godišta


   A.Dedić:Sretna Nova godina       


DABAR (Bebras)

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 


Dabar je izazov!

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

 
UPUTE pred natjecanje
                     

VREMENIK  INFORMACIJE  

 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
Rezultati 2021.
Rezultati 2023.


ICDL


PREPORUKE

od MZO-a za šk.g. 2021./22.  


Preporuke
 


KUTAK ZA UČENJE - EU platforma

       EU platforma


OBOJI SVIJET


EU CODE WEEK

 


Kliknite na poveznicu
Poveznica na vijest

 


U SLUČAJU POTRESA


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Portal za škole


KURIKULUMI


EDUTORIJ

DELTA


PRIJEDLOZI

PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


Škola za život


 


DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







SPOTOVI

  
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)

  

Snješkići: Najljepše doba godine

  
     Snješkići: Moja škola


Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)


Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)

 


e-labaratorij


KVIZOTRES


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





SELFIE


BUDI_ODGOVORAN

Kako su naša djeca
i gdje potražiti pomoć? - letak


PROMETNA UČILICA


O školi i učenicima

  
 Svašta radimo, puno znamo


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


EKOKODEKS

Izradili INFORMTIČARI uz
mentorstvo učiteljice Sabine Curić

 


ZA RODITELJE

   


 


OPREZ!!


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar
« Svibanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Tražilica



Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


SKOK U ZNANOST


Oglasna ploča

PROMETNA UČILICA


EU kutak

Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


Ukrajinski đaci

 

etwinning - sve 

englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike

kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism 
na hrvatskom jeziku 

 





preskoči na navigaciju